Velkommen til de nye elever og forældre

Så kom de, de nye elever. O.klassernes første skoledag er altid noget særligt, og det er den også på Ålholm Skole. I år var vejret med os, så vi kunne modtage alle på vores nyrenoverede boldbane. Det var dejligt at se alle de nye ansigter på dem, der skal være med til at tegne Ålholm Skole fremover. Der var højt humør over hele linien.

Søren tog imod og fortalte et eventyr, Rabia fra 4.klasse sang en sang om den første skoledag, og så var der opgaver til både elever og deres forældre. Det hele kulminerede med den traditionelle opsendelse af balloner. Det var en dejlig dag, og vi håber, at alle havde en god oplevelse. Nu glæder vi os til at lære alle rigtigt at kende. Velkommen til både børn og voksne.

Se videoklip fra dagen HER

Se billeder fra dagen HER og HER