Indskrivning 2024-2025

Ålholm Skole

Indskrivningen til kommende skoleår 2024/2025 står for døren, og på Ålholm Skole vil vi gerne give jer og jeres barn en god introduktion til det næste, store kapitel i livet, nemlig skolen!

Som jeres lokale folkeskole vil vi derfor gerne informere jer om skolestart og fortælle jer om vores skole – jeres lokale folkeskole! I vil naturligvis også få mulighed for at stille spørgsmål om alt, hvad der trænger sig på for jer i forbindelse med, at jeres barn nu skal i skole.

Vi har desuden - foruden den formelle informationsaften uden børn - sammensat et par arrangementer, I og jeres børn kan deltage i, hvor I kan få nogle billeder og ord på den skole, vi på Ålholm er.

Datoerne for sandwichaften og informationsaften finder I nedenfor. Ligeledes er der datoer for vores æbleskivearrangement og Grillaften.

Jeg vil desuden anbefale jer via skolens hjemmeside www.aalholmskole.aula.dk at se den lille video om vores skole 😊

Og på skolens Facebookside, kan I se billeder fra skolens hverdag. KLIK HER

Søren Vith
Skoleleder
Ålholm Skole

Tidsplan for indskrivning og arrangementer for kommende Børnehaveklasser

på Ålholm Skole til skoleåret 2023-2024

Torsdag d. 26. oktober 2023 klokken 17:00 – 18:30 i skolens aula
Sandwichaften, hvor vi viser vores skole og børnehaveklasserne frem og byder på lidt
let aftensmad til ulvetimen.
I behøver ikke tilmelde jer dette arrangement.

Onsdag d. 1. november 2023 klokken 17:00 – 18:30 på skolens lærerværelse
Informationsaften – kun for voksne. Kom og hør om Ålholm Skole og få svar på
spørgsmål om skolestarten.

Tirsdag d. 25. juni 2024 klokken 17:00 – 18:30 på Akelejes legeplads
Grillaften med grillpølser på Akelejes legeplads.
Kom og mød dine kommende klassekammerater på Ålholm Skole til et uforpligtende,
hyggeligt måltid.

Folkeskolen

Gå ind på vores hjemmeside www.aalholmskole.aula.dk og orientér jer om skole eller besøg os på Facebook eller Instagram 😊