Der har været skolebestyrelsesvalg, og ved fredsvalg er nedenstående valgt ind.
Skolebestyrelsen konstitueres ved først møde efter sommerferien
Bestyrelsesmedlem:
Arn Kristian Kolding (Marchen 3.Ø)
Dorthe Vendelhaven Lange (Esther 2.C + Mathias kommende bh. kl.) Medlem af KKFOéns forældreråd
Helene Ester Mundus Hnini (Selma 8.O + Lina 4.B)
Mads Bregenov-Pedersen (Vera 5.Ø + Viggo 7.X)
Marie Hvoslef Bilde ( Aksel 5.Å + Ingrid 8.O)
Mette Weje Østergaard (Karl-Marius 4.A + Matilde 2.C)
Rasmus Skat Andersen (Sire 8.P + Alva 6.Ø)
Suppleant:
Anne-Mette Scheibel (Lærke 8.O)
Freja Wolfsberg (Karl-Johan 4.B)
Jonathan Pedro Bostrup Oturai Garner (Luke 2.A + Hannah kommende bh. kl.)
Kasper Laudrup (Freja Bh. kl. B)
Rikke Kruse Nielsen (Oona 2.C)
Solvejg Elisabeth Bruun (Villum 2.A)
Hvad laver skolebestyrelsen?
Som medlem af skolebestyrelsen får du indsigt i skolens hverdag, beslutningsprocesser og udfordringer. Du er fx med til at drøfte - og sætte retning for arbejdet med undervisningens rammer, elevernes trivsel og skolens brug af ressourcer.
I løbet af et skoleår afholder vi ca. 8 møder. Møderne ligger typisk fra kl. 17:00 og foregår på skolen.
Udover forældrerepræsentanter, består skolebestyrelsen af 2 medarbejdere og 2 elever. Skolens leder er sekretær for skolebestyrelsen og deltager også på møderne, dog uden stemmeret.
Hvem kan stille op?
Det kræver hverken særlige forudsætninger eller erfaring at stille op. Det vigtigste er, at du har lyst til at engagere dig i vores skole, stille spørgsmål og bidrage konstruktivt i samarbejdet mellem forældre, medarbejdere og skolens ledelse.
Du kan også læse mere på vores hjemmeside:
aalholmskole