Sidste skoledag

Så skal vi sige farvel til endnu en årgang. Og til enhver sidste skoledag hører et show fra eleverne til resten af skolen karameludkastning og vandkamp. Dagen begyndte med morgenmad de lærere, som klasserne havde haft og sluttede med den traditionelle vandkamp - omend det var lidt på den kolde side i år.Klasserne underholdt i aulaen med et hyggeligt show, hvor deres lærere blev behørigt udstillet. Der var quiz, sangkonkurrence og gæt-en-baby. Og så var der selvfølgelig flødeskum i hovederne til lærerne, hvis de tabte - og det gjorde de jo ind imellem.

Det hele var en god dag i god stemning, og vi vil savne endnu en flok dejlige børn, og vi ønsker dem al mulig held og lykke på deres næste skridt. Tak for en masse gode år og minder.