Mellemtrins fernisering

Mellemtrinnet sluttede året af med en stor fernisering, hvor de viste forskellige produktioner fra bl.a. billedkunst og musik frem for skolen. Hele mellemtrinnet var samlet, så de kunne se, hvad de forskellige havde lavet, og det var meget imponerende at se. Skoleåret går på hæld, og ligesom 9.klasserne fokuserer på deres prøver og runder året af, runder mellemtrinnet også af. I år gjorde de det med en stor fernisering, hvor de viste deres produktioner frem fra billedkunst. Der blev serveret forfriskninger som på rigtige gallerier. Nogle klasser dansede og andre rappede, så underholdningen var total. I år var der små lerfigurer inspireret af Antony Gormley. Vel havde vi ikke ligeså mange, som han har lavet, men det blev dog, så man kunne få idéen. Derudover var der forskellige temaer, hvor de havde arbejdet med forskellige temaer. Det blev en rigtig flot dag. Udstillingen vil stå i aulaen på skolen de næste par dage.

Se billeder HER