Markedsdag 2022

Lørdag d. 23.4. afholdt vi på Ålholm Skole vores traditionsrige markedsdag. Efter flere års aflysninger kunne det endelig lykkes at få dagen gennemført. Og den har været savnet. Vi begyndte med et fælles optog fra Tingstedet ned mod Ålholm Skole. Og sikke et optog.

Sambarytmer, Ålholm sang og en masse glade og festende mennesker hele vejen ned ad Valby Langgade til vi kom til Ålholm Skole. Og på skolen var der feststemning. Alle skolens elever havde den seneste uge arbejdet med emnet tidsrejse. Og der var alt fra dinosaurer, westernbyer, mode gennem tiderne, og Chr. 4. til livet på Mars og mordgåder gennem tiderne. Det var en fantastisk dag, og vi vil gerne sige tak til alle de elever, forældre og bedsteforældre, der var mødt frem for at gøre denne dag til noget helt særligt.

Du kan se et lille klip fra dagen HER