Elevrådets dag

I Fælleselevrådet har vi fejret Elevrådets Dag – et initiativ taget af Fælleselevrådet til at fejre elevrødderne og elevrådsarbejdet i løbet af året. Elevrådets Dag står ikke i nogen officiel kalender, men blev sat på Fælleselevrådets budget allerede tilbage i december, fordi vi insisterede på, at hårdt arbejde må skulle betale sig.

Demokrati handler om alt det, vi har til fælles, og med det in mente fejrede vi os selv ved at speed-date hinanden på kryds og tværs af klasser, så alle lærte nye navne. Vi snakkede om de projekter, vi drømmer om at give os i kast med næste år, vi drømte højt om hvordan skolegården gøres grønnere og federe og så vi legede, legede og legede vi sammen i solen.

Selvfølgelig skulle de penge, vi havde budgetteret med også bruges: Og det blev de på bedste vis, da vi alle spiste pizza og drak sodavand, til vi ikke kunne mere.

Tusind tak til alle elevrådsrepræsentanter for det benhårde arbejde, I har lagt i år.

Elevrådsbestyrelsen
Yousef 8X, Alberte 8X og Frej 3A, Viola 3A