Ålholms fodboldturnering 2023

En vigtig tradition for eleverne på Ålholm Skole er vores årlige fodboldturnering, hvor eleverne i 7.-9.klasse dyster mod hinanden for retten til at møde lærerholdet. Det er altid en sjov begivenhed, der løber af stablen i det store frikvarter over 4 dage. De fleste elever fra de mindre klasser er nede for at heppe på deres favorithold, og boldbanen genlyder af stemning og høje tilråb.

Og så skete det igen. Et velspillende elevhold fra 9.kl. slog et ellers godt kæmpende lærerhold. Det stod dog klart i løbet af kampen, at de ældres rutine og ro ikke var nok til at slå ungdommens hurtighed og entusiasme. 2-1 til eleverne, og det var nok ikke ufortjent. Til lykke til eleverne. Vi kommer stærkt igen næste år :-)

Bold3boldspil