Åbent hus

Du skriver dit barn op på www.kk.dk/skoleindskrivning. Her afgiver du dine ønsker til skole, og om du ønsker en plads til dit barn på en fritidsinstitution.

www.kk.dk/skoleindskrivning kan du se, hvilken (distrikts)skole dit barn hører til ved at indtaste jeres (barnets) adresse. Du kan også se, hvilken fritidsinstitution, der er tilknyttet skolen. Dit barn er altid sikret en plads på jeres distriktsskole.

Du skal bruge dit MitID for at kunne skrive dit barn ind. Har du ikke MitID, skal du kontakte os på skolen, så hjælper vi dig videre.

Tidsplan for indskrivning og arrangementer for kommende Børnehaveklasser

på Ålholm Skole til skoleåret 2023-2024

Torsdag d. 26. oktober 2023 kl. 17.00-18.30 i skolens aula

Sandwichaften, hvor vi viser vores skole og børnehaveklasserne frem og byder på lidt let aftensmad i ulvetimen.

I behøver ikke tilmelde jer til dette arrangement.

Onsdag d. 1. november 2023 kl 17.00-18.30 på skolens lærerværelset

Informationsaften - kun for voksne. Kom og hør om Ålholm Skole og få svar på spørgsmål om skolestarten.

Tirsdag d. 25.juni 2024 kl. 17.00-18.30 på Akelejes legeplads

Grillaften med grillpølser på Akelejes legeplads.

Kom og mød dine kommende klassekammerater på Ålholm Skole til et uforpligtende, hyggeligt måltid.

Læs mere om indskrivningen i vores velkomstbrev.

Kom til Åbent hus på vores skole, onsdag d. 1.11. hvor du har mulighed for at stille spørgsmål til dit barns skolestart.

Vi glæder os til at se jer