9.klasserne sidste skoledag

Så kom dagen, hvor vi skulle sige farvel til endnu en fantastisk årgang. aulaDet blev en dejlig dag med fælles morgenmad og optræden i aulaen for resten af skolen, efterfulgt af den traditionelle karameludkastning fra skolens tag. Afslutningsvis var der vandkamp på “græsset”.

Det er altid en bevæget dag, når man skal sige farvel til elever, man har fulgt, siden de var helt små. Det kan nogen gange være svært at forstå, at det er de samme mennesker, som man hjalp med at binde sko på, finde deres håndklæde efter idræt, trøste når de var kede af det, eller grine med når de mere eller mindre frivilligt sagde noget morsomt. Men det er det. Og når vi ser på den flok, som vi sender ud, må vi ind imellem klappe os selv lidt på skulderen og tænke, at noget har vi da i hvert fald gjort rigtigt. Vi er stolte af vores elever, og vi ønsker dem alt det bedste fremover, og håber, at de vil tænke tilbage på deres tid her med ligeså varme minder om os, som vi har om dem.

I kan se en lille video fra dagen HER.